sobota, 1 października 2016

Became an auntie




"Narodziny to oczywisty gest Boga.
Życie to oczywisty gest człowieka. "



27 września 2016 roku zostałam ciocią. Na świat przyszła Maria Antonina, dziewczynka która swoją urodą podbiła serca wszystkich którzy na nią spojrzeli. Jednak narodziny dziecka to nie tylko piękna sprawa ale to jest przede wszystkim wyzwanie. Trzeba wiele poświęcić by wychować mądre i kochające dziecko, ale trzeba poświęcić też 110 procent siebie i swojej mądrości i miłości. Ta mała istotka zdecydowanie skradła moje serduszko ♥


Czym są narodziny? Narodziny to początek nowego życia. Narodziny to zaledwie chwila w naszym życiu, która zostanie zapamiętana na zawsze. 

Jak odpowiedział dr Abdul Kalam "To jedyny dzień twojego życia, kiedy matka cieszy się z twojego płaczu". 

Niezdara



15 komentarzy:

  1. Jejku jaka słodziutka *.*
    Ja nie wiem kiedy ciocią zostanę. Mój brat dalej dziewczyny nie ma a siostra dopiero 14 lat ma hehe :D
    Niech rośnie zdrowo, na silną niezależną kobietę, pełną energii i otoczona szczęściem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę super post! Słodka dzidzia! Obserwuję!
    Zapraszam do mnie! http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna *.* Niech rośnie zdrowa i silna! :) Wszystkiego najlepszego dla całej rodzinki ;)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna !!!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna !!!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała jest przesłodka!
    Serdeczne gratulacje! :)



    Pozdrawiam cieplutko Karolina!
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah pamiętam ten czas gdy po raz pierwszy zostałam ciocią <3 A teraz jest tego tyle, że brakuje mi palców u rąk, aby zliczyć :D
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna dzidzia! Przepiękny ten cytat na końcu ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście słodka, ja też jestem ciocią 2 małych rozrabiaków.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze maleństwo! Zazdroszczę bycia ciocią. Ja nie mam rodzeństwa, więc ciocią nie zostanę. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze dzieciątko :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie maleństwo! Gratulacje!

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń