sobota, 26 września 2015

Powitanie, przywitanie - ogłoszenia parafialne

Cześć, jestem Niezdara co zapewne wiecie...

Skąd się wziął pomysł na napisanie bloga o sobie? Hm.. Wszedł mi do głowy Ktoś i namącił bardzo
Dobra, teraz szczerze. Długo myślałam gdzie by tu się wypisywać - pamiętnik nie wypalił, pisanie tak sobie też nie - dlatego pomyślałam o założeniu bloga. BAM i oto jestem. Będę Was tu zanudzać historiami o moim jakże ciekawym życiu. Nie mam granatowego pojęcia czy ktokolwiek będzie to czytał, ale jeśli taki KTOŚ się znajdzie to zapraszam do poinformowania mnie że istniejesz KTOSIU ;). Kim ja jestem? Szaloną dziewczyną, która wiele zawdzięcza bliskim i nie jest w stanie bez nich żyć. Jeśli byście mieli jakieś pytania do mnie to śmiało zadawajcie je w komentarzach ;3.

Niezdara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz