niedziela, 6 marca 2016

Old one

Z serii spod sterty, kiedyś napisałam pracę o tym czym jest talent, chcę się nią z Wami podzielić, część a właściwie większość z nich jest jak najbardziej aktualna. Zapraszam do czytania ^^ No i przepraszam, ponieważ notka miała się pojawić wczoraj, ale mój internet na to nie pozwolił.




Talent, to słowo wiele razy obija się o uszy. Czasem usłyszysz: Jaki masz talent? lub W czym jesteś dobra? Ciężko odpowiedzieć na takie pytania jak ma się wiele obiektów zainteresowań. Trudno jest wybrać ten jedyny, w którym czujesz się dobrze. Pan Bóg dał ludziom talenty. Każdy człowiek posiada jakiś talent. Jak w przypowieściach jest mowa każdy musi rozwijać swoje talenty. Przykładowymi talentami są: umiejętność śpiewania, zapamiętywania, gry w piłkę, zawierania znajomości, uczenia się i tak dalej. Więc nie należy nigdy mówić, że się nie posiada lub nie ma żadnego talentu. Talent trzeba znaleźć w sobie, w swoim ciele lub umyśle. Naprawdę nie wiedziałam na co się zdecydować, więc postanowiłam, że opisze je wszystkie. Jako pierwszy chciałabym wam przedstawić talent do grania na instrumentach. Niektórzy zapewne wiedzą, że gram na takich instrumentach jak pianino i gitara. Kocham muzykę i staram się udoskonalać swoje zdolności poprzez naukę i trening, jest takie przysłowie „trening czyni mistrza”, więc i ja staram się tym mistrzem dla zaspokojenia moich pragnień zostać. Muzyka jest czymś pięknym i nie do opisania. Dziś na świecie, dokąd się nie zwrócić można usłyszeć jakąś melodię w radiu, lub śpiewaną przez ludzi. Do dnia dzisiejszego, coraz rzadziej spotykam się z osobami, które słuchają i interesują się muzyką klasyczną. Kiedy wracam do domu, zdarza mi się, że coś czasem brzdąknę na gitarze lub pianinie. Może się nie przyznawałam przed sobą, ale często mam tak, że chcę grać jak najładniej i najlepiej. Ale, aby tak było, trzeba się starać i trenować, lecz przede wszystkim chcieć. Prawdę mówiąc jeszcze nigdy w życiu nie występowałam, przed większą publicznością. W starej szkole raz zgłosiłam się do „Mam talent”, drugi raz grałam akompaniament do wiersza, trzeci raz grałam wśród rodzinnego kręgu, w święta. Moim drugim talentem jest skłonność do języków obcych. Różne języki i brzmienie sprawiają, że czuje się jak ryba w wodzie. Ucząc się: angielskiego, francuskiego, niemieckiego czuje się swobodnie. Nauka przychodzi mi z łatwością i nie mam problemów. Zdarza się, że słyszę od znajomych : „Ty to masz farta, nie musisz się nawet uczyć”. Nie jest to do końca prawdą. Muszę się uczyć, ale nie sprawia mi to trudu jak niektórym. Tak jak już mówiłam trzeba chcieć, żeby coś osiągnąć. Trzecim, jest talent do recytowania. Wielokrotnie miałam jakąś rolę, lub wiersz do powiedzenia. Mój donośny głos sprawia, że mówię wyraźnie, a poza tym staram się i wychodzi wszystko poprawnie. Lubię bardzo recytować, kocham czytać książki co wiąże się z głośnym czytaniem. Tak naprawdę nigdy nie lubiłam głośno czytać książek, wydawało mi się to jakieś dziwne. Dopiero niedawno zrozumiałam, że wstyd i strach przed wyśmianiem mnie ograniczał. Na koniec chciałabym powiedzieć, chodź sama przed sobą tego nie przyznaję, że moim talentem jest rysowanie. Kocham i uwielbiam rysowanie. Interesuje mnie czysta kartka, cisza, spokój i natchnienie dzięki którym udaje mi się wykonać naprawdę dobre rysunki. Nie lubię ich pokazywać innym, wole rysować w ukryciu, nikomu nic nie mówiąc. Zdarza się, że dla popisania pokaże jeden ze swoich rysunków. Ale to naprawdę niespotykane. Kocham patrzeć na swoje bazgroły i rozmyślać co, by było gdyby...

Niezdara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz